Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Udałem się do oddziału PZU Życie SA mającym swoją siedzibę w Łukowie, celem uzyskania należnego mi świadczenia pieniężnego. Znajduje się on w dużym budynku mieszkalno-usługowym a pomieszczenia przez niego zajmowane są zapewne dzierżawione. Jeszcze przed wejściem do środka - miłe zaskoczenie! Wygodny i obszerny podjazd dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach. To duży plus. Niestety gdy znalazłem się wewnątrz, miłe zaskoczenie minęło. Pomieszczenie małe kubaturowo, o dużym zagęszczeniu, bez klimatyzacji, jednym słowem ciasno. Wyposażenie, zarówno w sprzęt biurowy jak i materiały reklamowe czy informacyjne dla klienta, raczej ubogie. Wewnątrz kilka szaf i dwa biurka, ale tylko przy jednym z nich zastałem pracownika. Gdyby było kilku interesantów, zapewne utworzyłaby się kolejka. Pani zza biurka bez chwili zwłoki miło zapytała z jaką sprawą przychodzę. Szybko przedstawiłem sprawę, a ona równie szybko w swojej bazie komputerowej znalazła potrzebne informacje. Po raz kolejny byłem mile zaskoczony bo mimo, że Pani miała około pięćdziesiątki bardzo sprawnie posługiwała się zarówno klawiaturą jak i komputerem. To niestety rzadkość, bo jedną z najbardziej denerwujących rzeczy jest kilkunastominutowe czekanie aż urzędniczka czy urzędnik mozolnie i w żółwim tempie wklepie twoje dane do komputera jednym palcem. W bardzo krótkim czasie potwierdzenie należnego mi świadczenia zostało wydrukowane, podpisałem je i od ręki zostały mi wypłacone pieniądze, bez kłopotliwego chodzenia do banku czy na pocztę. Z uwagi na to, że sprawa była dla mnie dosyć przykra, Pani na zakończenie złożyła mi kondolencje. To także miło mnie zaskoczyło! Mimo drobnych niedociągnięć, głównie natury technicznej, ogólne wrażenie bardzo pozytywne. Szybka, miła i profesjonalna obsługa. Dziękuję.