Opinia użytkownika: Marta_569
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Moje obserwacje dotyczące sposobu załatwiania spraw w PZU oddział Łańcut. W oddziale PZU zawarłam umowę na ubezpieczenie mieszkania. Sposób załatwienia mnie przez pracownicę bardzo mi się spodobał, „Pani z okienka” potraktowała mnie bardzo profesjonalnie, udzielała odpowiedzi na wszystkie zadawane przez mnie pytania. Nie wszystkie odpowiedzi były udzielane „ z głowy” . Na kilka pytań w odpowiedzi posiłkowała się swoimi notatkami, co utwierdzało mnie w przekonaniu, że uczestniczy w bieżących szkoleniach i posiada wiedzę o aktualnych zmianach jakie zachodzą w ubezpieczeniach. Po zawarciu umowy systematycznie jestem informowana o terminie kończenia się umowy i ewentualną możliwością jej kontynuacji. Jest to dla mnie wygoda bo nie muszę pilnować końca terminu ubezpieczenia. Natomiast kiedy podejmowałam decyzję o wyborze III filaru ubezpieczeń i podeszłam do PZU inna „pani z okienka” wg mnie zbyła mnie mówiąc , że nad tym trzeba się dobrze zastanowić i dała mi broszurkę do zapoznania się z nią. Dodatkowo inna pracownica stała obok niej z torebką na ramieniu i obie razem ze mną wyszły a z ich rozmowy wynikało, że wychodzą załatwić coś prywatnego na mieście. Ja oczekiwałam rozmowy z agentem, a zostałam zbyta w efekcie wybrałam zupełnie inne towarzystwo ubezpieczeniowe. W sytuacji kiedy rezygnowałam z ubezpieczenia samochodu z powodu zbyt wysokiej w stosunku do innego towarzystwa składki, kolejna „Pani z okienka” bezradnie rozłożyła ręce stwierdzając , że „ no u nas takie są stawki”. Stwierdzenie taki skłoniło mnie do zapoznania się z ofertami innych ubezpieczeń dot ubezpieczenia mieszkania chociaż do tej pory byłam zadowolona z obsługi dot ubezpieczenia mieszkania. Opisane przeze mnie doświadczenia prowadzą do stwierdzenia , że w tej firmie jest zróżnicowane podejście do klienta i zachowanie grupy pracowników wpływa negatywnie na kontynuację przez mnie ubezpieczenia mieszkania w PZU.