Opinia użytkownika: nienienie
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Udałam się do Eurobanku w celu założenia konta osobistego. Zanim odwiedziłam placówkę na ul. Żeromskiego 18, byłam w oddziale Eurobanku na ul. Mariackiej 1. Niestety na ul. Mariackiej nikt nie zwrócił na mnie uwagi, a pracownik który był wolny wyszedł z placówki w momencie kiedy siadałam przy jego biurku... Zdenerwowana wyszłam z banku i udałam się do drugiego oddziału na ul. Żeromskiego 18. I tu bardzo miła niespodzianka! Po wejściu zostałam zauważona i powitana przez wszystkich pracowników placówki (tego dnia były akurat same panie). Zajęła się mną bardzo sympatyczna i rzeczowa p. Justyna. Sprawnie wytłumaczyła mi ofertę kont osobistych. Odpowiadała bardzo konkretnie i rzeczowo na zadawane przeze mnie pytania dot. usług bankowości elektronicznej. Przed sporządzeniem umowy bez żadnych problemów otrzymałam tabelę opłat za korzystanie z konta oraz wszelkie regulaminy. Zaznaczę jeszcze, że nie byłam popędzana przez nikogo podczas czytania regulaminów, co zdarzało mi się w innych bankach. W spokoju mogłam zapoznać się ze wszelkimi dokumentami, zaś na moje wątpliwości p. Justyna była przygotowana i fachowo doradziła mi wybór oraz bez żadnych problemów odpowiadała na wszelkie pytania. Samo podpisanie umowy trwało dosłownie 5 minut. Dłużej zastanawiałam się, czy wybrać token do kluczy, czy token w komórce ;). Do umowy od razu została mi wydana karta bankomatowa oraz kody do pierwszego logowania na stronie banku. Wizytę w placówce na ul. Żeromskiego 18 wspominam bardzo dobrze. Wszyscy pracownicy byli uśmiechnięci, uprzejmi oraz schludni. Sama placówka również była utrzymana w czystości (choć byłam tam tuż przed zamknięciem!). Polecam każdemu. Ba! Już wiem, gdzie wrócę po kartę kredytową ;)