Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Placówka sprawia bardzo dobre pierwsze wrażenie. Jest przestronnie, czysto, elegancko. Niestety wszyscy klienci czekają w jednym, niewielkim pomieszczeniu, wokół którego rozlokowane są biura. Brak jest dokładnej informacji, gdzie należy się udać, a personel nie ma cierpliwości do udzielania odpowiedzi. Jest niewiele miejsc siedzących. Po wejściu do biura osoby, która miała mnie obsłużyć nie było lepiej. Panie tam pracujące rozmawiały między sobą o prywatnych sprawach, część rozmawiała (również prywatnie) przez telefon. Dopiero zwrócenie uwagi pozwoliło mi zapoznać się z ofertą. Pracownice były ubrane elegancko, były zadbane. Byłam zainteresowana ubezpieczeniem swojego wyjazdu za granicę. Pracownica PZU nie spytała się, co mnie najbardziej interesuje w polisie, jakie mam oczekiwania oraz możliwości finansowe. W efekcie wybrała dla mnie najdroższy pakiet, który zupełnie nie spełniał moich oczekiwań. Poprosiłam o coś innego. Doradca nie potrafił porównać między sobą dwóch ofert, nie znała ich zalet, wad ani tego, co mają wspólne. Jedynym argument, jakim się posługiwała sprowadzał się do tego, że ’pakiet droższy musi być lepszy’. Czułam się jak intruz, który przeszkadza innym, a nie jak klient. Brak języka korzyści, zamiast tego próbowano mnie nastraszyć, co się stanie, gdy nie będę miała ubezpieczenia zapewniającego przewóz zwłok. Ta wizyta przekonała mnie, że lepiej poszukać innego ubezpieczyciela.