Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Link4
Treść opinii: W samochodzie ubezpieczonym w Link 4 zepsuła się skrzynia biegów - utknąłem na parkingu. Dopiero za drugim razem udało mi się połączyć z konsultatnem - przy pierwszym podejściu spędziłem 10 minut słuchając sielankowej muzyczki w słabej jakości. Po ponownym połączeniu doebrał pan, którego nazwisko zostało wypowiedziane bardzo niewyraźnie. Poinformował mnie, że nie ma możliwości skorzystania z żadnych opcji ubezpieczenia, ponieważ awaria skrzyni biegów to usterka, której posiadany pakiet nie pokrywa. Kiedy zapytałem, dlaczego poprzednim razem, kiedy przebito mi w aucie wszystkie opony laweta podjechała za darmo zostałem poinformowany, że był to akt wandalizmu i tutaj ubezpieczenia działało. Pan zapytał, czy usterkę da się usunąć na miejscu zdarzenia - w takim wypadku na mój koszt mógłby przyjechać mechanik. Nieco mnie to zirytowało, rozumiem, że pan pracujący na infolinii nie musi znać szczegółowo zasad działania samochodu, ale awaria skrzyni biegów jest sytuacją dość oczywistą - samochód trzeba rozebrać. Na pytanie, czy w takim razie ubezpieczyciel mógłby pomóc chociaż na tyle, żeby przysłać lawetę otrzymałem informację, że owszem, będzie to koszt ok 350zł - holowanie nieco ponad 20km. Na pytanie, czy przez to, że laweta zamawiana jest przez Link4 będzie ona nieco tańsza otrzmałem odpowiedź, że oczywiście, że nie. Na tym zakończyła się rozmowa, holowanie udało się załatwić o wiele taniej nie korzystając z pośrednictwa ubezpieczyciela.