Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Rozmowa na infolinii dotyczyła wyceny kompleksowego ubezpieczenia samochodu Maserati Quattroporte z 1997roku, silnik 2,8l, wartego mniej więcej 28tys.zł. Czas oczekiwania na odebranie telefonu przez konsultatnta: 22s. Pani M. M. była bardzo uprzejma, wzorowy standart odpowiedzi, przekierowała mnie do działu zajmującego się wyceną. Czas oczekiwania: 10s. Odebrała pani T. (nazwisko wypowiedziane niezbyt wyraźnie). Także w tym wypadku bardzo miła obsługa, pani dziękowała za każdą chwilę cierpliwości i przepraszała za oczekiwanie. W związku z nietypową marką samochodu poproszono mnie, abym zaczekał - najwidoczniej pani nie była pewna, jakie dane ma wpisać w formularzu wyceny. Po mniej więcej 3 minutach ciszy w słuchawce pani powróciła informując że Maserati należy do koncernu Fiata ale nie może tego wpisać jako Fiat, więc muszę podać szacowaną wartość samochodu. Zebrała wszystkie dane i poprosiła o jeszcze moment cierpliwości. Po dosłownie kilkunastu sekundach zadała jeszcze kilka pytań - powiedziałem, że samochód jest rejestrowany w PZU po raz pierwszy i że ja również po raz pierwszy rejestruję samochód na siebie, w związku z czym nie przysługują mi zniżki. Pani zaproponowała promocję dla nowych klientów, poinformowała o 25% zniżce w takim wypadku oraz wyliczyła kwoty dla poszczególnych ubezpieczeń: oc 1890zł nnw – 99zł ac – 4158zł na rok Objaśniła także, że ubezpieczenie AC obowiązuje zarówno w przypadku kolizji w ruchu jak i z zaparkowanym pojazdem, że ważne jest poza granicami kraju, przysługuje mi samochód zastępczy na 3 dni - PZU organizuje takie wypożyczenie. Poinformowany zostałem o tym, iż w przypadku nietypowej marki musi nastąpić wycena - pani zaproponowała, że umówmi mnie z agentem który takiej wyceny dokona w dogodnym dla mnie miejscu w ciągu 1 doby roboczej od zgłoszenia potrzeby takiej wyceny. Na koniec zaproponowała przesłanie na adres e-mail podanej wcześniej wyceny kosztów ubezpieczenia. Mimo kilku chwil oczekiwania pani była bardzo kompetentna, rzetelna i pomocna, proponowała wiele różnych udogodnień i promocji, nie denerwowała się mimo niestandardowej procedury rejestrowania niepopularnej w Polsce marki.