Opinia użytkownika: Marcin_490
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W ubiegły czwartek czyli 20.08.09 r. poszedłem do PZU S.A.w Raciborzu,w celu zawarcia ubezpieczenia mieszkania. Na początku wszystko wydawałoby się w miarę ok.Ale oczekiwanie na konkretną osobę, która miała mnie obsłużyć trwała bardzo długo,co już spowodowało,że stwierdziłem,że nie zależy im na klientach. Po pół godziny dowiedziałem się pewnych rzeczy na temat tego ubezpieczenia.Ale niestety,warunki umowy nie za bardzo mi się spodobały,ceny za wysokie. Ogólnie wygląd personelu nie był najgorszy,ale zachowanie i podejście do klienta to już gorsza sprawa. Ponadtoten długi czas obsługi,a zarazem długie oczekiwanie,przecież klient nasz pan.Powinniśmy się dla nich liczyć,a oni nas traktują jak zło konieczne.No jak już Pan przyszedł,no to Pana obsłużę. Co do wiedzy i kompetencji personelu,to naprawdę nie mogę mieć zastrzeżeń.Oczywiście zdarzają się osoby,które wiedzą więcej i są bardziej kompetentni,ale akurat udzielone mi tam odpowiedzi na moje pytania były wystarczajace. Sama placówka wygląda bardzo ładnie,ale to czasem nie wystarcza,a w dzisiejszych czasach to nie aż tak ważne jak wygląda placówka,tylko jakie są ceny i ciekawe oferty ubezpieczeń,bo firm ubezpeczających obecnie na rynku jest bardzo,bardzo dużo.Wiadomo firma PZU S.A. jest firmą długoletnią,ale nie za bardzą atrakcyjną,czy pewną,też nie byłbym tego pewny.Gdyż rok temu już dokładnie nie pamiętam,ale ubiegałem sie o odszkodowanie,odszkodowanie miało być wypłacone do miesiąca czasu,nie dość że trwało to pół roku,to Pan,który zajmował moją wypłatą odszkodowania,był dla mnie dość opryskliwy i gdy dzwoniłem zapytać jak to długo będzie jeszcze trwało,zawsze mnie zbywał,że muszę czekać,bo sprawa wypłaty odszkodwania jest w toku.Wiadomo,że każdy poszkodowany,chce jak najszybciej naprawić straty,a jeśli termin wypłaty odszkodowań jest do miesiąca czasu,to taki referent do spraw ubezpieczeń powinien się z tego wywiązywać,a jeśli już powstanie jakiś problem,że wypłata ma się przedłużyć w terminie,to poinformować klienta o tym,a nie zbywać go jakimiś nieuzasadnionymi argumentami. Dlatego wiadomo,że w każdej placówce są lepsi i gorsi pracownicy.Czasem trzeba mieć poprostu szczęście,a jeśli nie to można wybrać inną ubezpieczalnię,w której będą bardziej przyjemni i mile nastawieni do klientów pracownicy. To,że firma jest już na rynku wiele,wiele lat,to i tak za dużo nie znaczy. Bo pracownicy w takich firmach,często się zmieniają. A PRZECIEŻ NAJWAŻNIEJSZA JEST JAKOŚĆ OBSŁUGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!