Opinia użytkownika: Beata_16
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: Chciałam kupić stół i krzesła i po wybraniu trzech rodzajów mebli zapytałam pracownika o opinię. Pracownik polecił mi zupełnie inny zestaw niż te, które ja wybrałam. To mi się nie spodobało i poprosiłam o pomoc innego pracownika, który w sposób rzetelny i fachowy pomógł mi dokonać wyboru. Pracownik poinformował mnie, że na meble będę czekała maksymalnie trzy tygodnie, ale najczęściej są to dwa tygodnie. Po złożeniu zamówienia i zapłaceniu zaliczki cierpliwie czekałam na telefon, gdyż pracownik powiedział mi, że gdy przyjadą meble to mnie poinformują telefonicznie. Czekałam cierpliwie cztery tygodnie i w końcu zadzwoniłam do firmy. Dowiedziałam się, że moich mebli jeszcze nie ma i nie potrafią powiedzieć kiedy one będą. W związku z tym pofatygowałam się do sklepu i poprosiłam o rozmowę kierownika. Kierownik wykazał się zaangażowaniem i od razu skontaktował się z właściwym oddziałem, aby dowiedziec się kiedy przyjadą moje meble. Dowiedziała się, że będzie to za dwa tygodnie. Ponieważ był to niezgodne z zapewnieniami pracownika co do terminu dostawy mebli, upomniałam się o upust na te meble, jako gratyfikację za zbyt długie oczekiwanie na towar. Otrzymała od kierownika 2% upustu od wartości zamówienia. Po dwóch tygodniach meble zostały mi dostarczone.