Opinia użytkownika: Radek_7
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Na samym początku warto zauważyć, że od ponad 2 tygodniu zbieram oferty dostępnych na rynku firm ubezpieczeniowych w zakresie ubezpieczenia OC i AC auta. Moja obecna firma (Liberty) nie zaprezentowała oferty na przedłużenie ubezpieczenia spełniającej moje oczekiwania (mała wartość gwarancyjna auta i stosunkowo duża składka). W tym czasie zebrałem ofert od "wirtualnych" operatorów. moja praca polegała na zgłoszeniu na stronie www chęci rozmowy w sprawie ubezpieczenia, wyznaczeniu dogodnej dla mnie godziny i wreszcie rozmowy z uzgadnianiem warunkówi poznaniem oferty. Rozmawiałem z AXA, AVIVA, LINK4, LIBERTY i na końcu PZU. W przypadku PZU moja praca polegała na odszukaniu na stronie www informacji o mozliwości poznania - co w porównaniu z pozostałymi firmami nie było zbyt intuicyjne. Z opcji którą wybrałem nie wynikało, że po wypełnieniu formularza, będzie to kontakt telefoniczny ze strony PZU, w formularzu brakowało sugerowanej pory kontaktu. formularz wypełniłem o godzinie 8:30. około godziny 11:30 skontaktował się ze mną pracownik inspektowatu w Ostrowie Wlkp z pytaniem czy kontaktowałem się i co chcę policzyć (a przecież to było napisane w formularzu). Ów pracownik obiecał, że jeszcze dzisiaj skontaktuje się ze mną agent który wyliczy moją składkę. tak też się stało. około 15-tej skontaktował się agent, któremu podałem dane do wyliczenia składki. Po 2 gdzinach zadzwonił ponownie z wyliczoną ofertą, która była na tyle dobra, że umówiliśmy się na spotkanie w celu podpisania umowy. podsumowując: wrażenie ogólnie dobre. brakowało możliwości uzgodnienia terminu rozmowy, przez co dwie rozmowy musiałem odbywać w czasie przeznaczonym na pracę zawodową - z reguły uzgadniam termin wieczorny. Fakt, że dostałem dobrą ofertę niweluje negatywy związane z czasem oczekiwania na tą ofertę.