Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Motorpol
Treść opinii: Miałam przyjemność odwiedzenia tego serwisu z powodu popsucia się klimatyzacji w samochodzie.Szczerze to jestem mocna przerażona obsługą jak i samym wyglądem i porządkiem w tymże salonie. Weszłam do salonu z malutkim dzieckiem na rękach ( 4m ) i na dzień dobry na posadzce była woda na której o mało co się nie poślizgnęłam. Auta poustawiane bardzo blisko siebie ciężko się dosłownie przecisnąć. Brak oznakowania gdzie znajduje się serwis.Siedziało dwóch sprzedawców ale nikt nie wykazał zainteresowania tym bardziej,że małe dziecko trzymałam na rękach. Kiedy udało mi się ogarnąć wzrokiem gdzie jest serwis czekałam 10 minut żeby ktoś w ogóle podszedł Jednym słowem jeden wielki absurd, salon sprzedający tej klasy auta a klient pozostawiony sam sobie. Doradca który podszedł nie przedstawił się nie zaproponował żebym usiadła i od razu nie widząc co się dzieje z autem, powiedział żebym przyjechała w przyszłym tygodniu.Straciłam tylko swój cenny czas. Chętnie zaproponowałabym aby Dekra zajęła się jakością usług w tej firmie.