Opinia użytkownika: Emila_1
Dotycząca firmy: Mix electronics
Treść opinii: Wybrałam się po zakup nowego telewizora. Od wejścia przywitał nas kierownik sklepu. Gdy przeszliśmy na dział z telewizorami, po obejrzeniu przez nas dostępnych modeli, szybko przyszedł pan z obsługi sklepu z zaoferowaną przez siebie chęcią pomocy. Mimo iż było jużblisko zamknięcia sklepu, nigdzie się nie pieszył i na spokojnie nas obsłużył poświęcając sporo czasu i cierpliwości. Zaczęliśmy zadawać pytania, na które sprzedawca był w stanie udzielić nam odpowiedzi, a nie będąc pewnym pytał kierownika, który chodził po sklepie i co jakiś czas koło nas przechodził. Na początku wyjaśniono nam dlaczego występują różnice w obrazie (na jednych był czysty na innych nie, co wynikało z podłączonej telewizji - cyfrowej lub potocznie zwanej kablówki). Sprzedawa pomógł nam w wyborze: jeśli mamy telewizję kablową to odradził inwestycję w drogi telewizor, gdyż obraz nie będzie idealny jak byśmy sobie tego życzyli, zaproponował przy tym zakup telewizji cyfrowej. Przedstawił nam pełną ofertę. Zaczął od ceny zakupu potrzebnego sprzętu, a więc talerza i dekodera/ rekordera - i wyjaśnił różnicę pomiędzy tymi dwoma. Następnie przeszedł do opłat abonamentowych oraz jakie pakiety wchodzą w cenę. Wyraził również swoja opinię, pokazując różnice w cenia w przełożeniu na korzyści (ilość programów, pierwsze miesiące były gratis w niektórych usługach itp.). Po chwili namysłu, zdecydowaliśmy się na zakup telewizji cyfrowej, co ułatwiło wybór telewizora. Sprzedawca powiedział na co powinniśmy zwrócić uwagę, a co jest mniej ważne przy takim zakupie. Wypowiedział również swoją opinię, który telewizor sam by kupił, a krórego nie i wyjaśnił dlaczego przez co był dla nas bardziej wiarygodni i pokazł przez to swoją wiedze na ten temat. Gdy zdecydowaliśmy już, który bierzemy, sprzedawca zaprowadził nas do kasy i poprosił kasjerkę z jednoczesnym pytaniem czy nas dalej obsłuży, a on pójdzie przygotować sprzet. Było już po 18 (sklep czynny był do 18), a mimo to kasjerka z chęcią nas obsłużyła. Trochę trwało zanim wypełniła wszystkie formularzegwarancyjne i wydrukowała umowę do telewizji cyfrowej. W tym czasie sprzedawca przyniósł telewizor i resztę sprzentów i przy nas sprawdził czy wszystko jest czy niczego n ie brakuje. Poradził jeszcze jak najlepiej podłączyć telewizję, jak ustawić programy i polecił fachowca w razie problemów. Gdy wychodziliśmy ze sklepu (ok 18.30) zaproponowano nam pomoc w zaniesieniu sprzętów do samochodu. Cały zakup oceniam na najwyższym poziomie. Mimo iż sklep czynny był do 18 pracownikom zależało na jak najlepszej obsłudze, a nie dawali po sob ie poznać, że spieszą się do domu i chcą wszystko załatwić jak najszybciej. Wiedzę i kompetencje personelu obeniam na bardzo wysokim poziomie. Nie było pytania, na które nie potrafiliby nam odpowiedzieć. Swoją postawą wobec klienta sprawili, że zakupy były bardzo przyjemne. Duży wybór asortymentu, więc było w czym wybierać. Miejsce zakupu było czyste, chociaż płytki na podłodze już trochę powycierane.