Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Miejcem obserwacji jest sklep NEONET AGD-RTV. Oceniona została obsługa klienta przy zakupie żelazka. Pracownik sklepu zwrócił na mnie uwagę dopiero w momencie mojego podejścia do kasy i zauważeniu wyraźnej chęci dokonania zakupu. Pytania dotyczyły żelazka pirmy „Tefal” i „Philips”. Pracownik zapytany o różnicę pomiędzy tymi dwoma sprzętami odpowiedział: ” … to żelazko jest z Tefala, a to z Philipsa”. Po kolejnym pytaniu o różnice i funkcje padła ta sama odpowiedź, zapytany o stopę zelazka potrafił wyminić tylko materiał, z którego została wykonana. Ta osoba nie potrafiła wymienić ani jednej funkcji sprzętów ani różnic pomiędzy nimi, nie czuła się niezręcznie w tej sytuacji, ani nie próbowała sobie pomóc czytając informacje z opakowania bądź prosząc o pomoc innego pracownika. Pracownik ten nie jest w stanie udzielić klientowi informacji potrzebnych do dokonania satysfakcjonującego wyboru sprzętu, którym jest zainteresowany. Nie nadaje się na to stanowisko ponieważ nie posiada niezbędnej wiedzy i nie dąży do poprawy jakości obsługi. Jedynym plusem była chęć nawiązania kotaktu wzrokowego.