Opinia użytkownika: NEMO_1
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Odwiedziłem ta placówkę w celu wznowienia ubezpieczenia przerwanego kilka miesięcy temu. Wyposażenie pomieszczenia bez zarzutu, przestronne, wygodne dla interesantów. Jak na godzinę popołudniową pozytywne zaskoczenie - praktycznie wszystkie stanowiska obsługi klientów były obsadzone ( 3 z 4). Panie wyglądały raczej na lekko znudzone lub zmęczone ale to może przez temperaturę jak panowała tego dnia. Nie było kolejki petentów. Jednak nie od razu uzyskałem informację , o którą mi chodziło. Pani, która pierwsza zadeklarowała chęć pomocy zupełnie nie była zorientowana w procedurze, którą byłem zainteresowany. Była zmuszona zwróci się o pomoc do koleżanki siedzącej obok. Ta niestety też nie do końca potrafiła wyjaśnić mi, co muszę zrobić żeby wznowić opłacanie ubezpieczenia. Dopiero trzecia, najstarsza wiekiem i chyba stażem pracownica należycie wywiązała się ze swoich obowiązków, konkretnie i zdecydowanie informując mnie jaki jest tok postępowania w takim przypadku. Zdementowała jednocześnie informację, której udzielił mi miesiąc wcześniej inny pracownik tej placówki płci męskiej o konieczności pisania podania w celu "załatwienia" tej sprawy. W sumie wizyta moja nie trwała długo- ok.10 minut, nie była męcząca czy uciążliwa ale reasumując - pracownicy działu obsługi klienta, co prawda życzliwi i uczynni ale powinni wykazywać się większym zasobem wiedzy i kompetencji w kontaktach z interesantami.