Opinia użytkownika: Karolina_157
Dotycząca firmy: Mix electronics
Treść opinii: Jakiś czas temu wybrałam się z koleżanka do jednego ze sklepów MIX Electronix na terenie Łodzi w celu zakupu przez koleżankę pralki. Wymagania odnoście sprzętu nie były ani wygórowane ani niezwykłe. Miała ona posiadać wsad od góry, małe zużycie wody podczas prania oraz nie przekraczać swoją wartością kwoty 1500zł. Wydawać by się mogło, że zakup takiej pralki nie będzie trudnym wyczynem, niestety pozory nas zmyliły. Kiedy weszłyśmy do sklepu od razu kierowałyśmy się do konkretnego, interesującego nas działu ze sprzętem. Pierwsza przeszkoda pojawiła się właściwie automatycznie mianowicie czekałyśmy około 10 minut, aż któryś ze sprzedawców zainteresuje się naszą obecnością w sklepie. Po upływie 10 minut odrobinę podenerwowana podeszłam do jednego ze sprzedawców i spytałam, czy może pomóc nam i udzielić odpowiedzi na nurtujące nas pytania odnośnie poszukiwanego sprzętu. Kiedy usłyszała stwierdzenie: „Za chwilę ktoś się Panią zajmie” moje zdenerwowanie sięgnęło zenitu. Wróciłam więc do koleżanki i zaproponowałam, abyśmy póki, co czekając na sprzedawcę same zorientowały się w posiadanym przez sklep asortymencie. Każdy z produktów znajdujących się w sklepie posiadał tabliczkę, która informowała między innymi i klasie pralki, o ilości wsadu, jaką posiada, długości gwarancji, zużyciu wody, ilości obrotów na minutę. Po około 20 minutach oglądania pralek koleżanka zdecydowała, że kupi jedną z trzech, niestety nadal potrzebowałyśmy pomocy jednego ze sprzedawców których nadal z nami nie było. W ramach sprostowania warto dodać iż w momencie kiedy znajdowałyśmy się w sklepie było tam około 3 innych klientów. Co prawda nie orientowałyśmy się ilu sprzedawców jest w obecnej chwili dostępnych na zmianie ale mimo t jako klientki poczułyśmy się odrobinę zaniedbane. W rezultacie po prawie 30 minutach doczekałyśmy się przybycia sprzedawcy. Koleżanka powiedziała Panu, jakie trzy główne warunki musi spełniać pralka (cena, zużycie wody oraz wsad od góry) po czy spytała, która poleciłby jej sprzedawca, on oczywiście od razu zaprowadził nas do sprzętu, który niestety cenowo przekraczał wyznaczoną przez koleżankę kwotę. Kiedy postawiłyśmy sprawę jasno, iż cena powyżej wyznaczonej wcześniej nie wchodzi w grę dało się zauważyć na twarzy sprzedawcy irytacje, zaprowadził nas wiec z powrotem do działu, gdzie mogłyśmy wybrać pralkę i stwierdził, iż od razu poleca nam zakupienie do pakietu przedłużonej gwarancji na towar ze względu na wadliwość sprzętu za „niższą cenę”. Wydało mi się do zachowaniem niewłaściwym dla sprzedawcy. Oczywiście napomnienie o możliwości przedłużenia gwarancji jest cenną informacją jednak w jego ustach zabrzmiało to tak, jakby kpiną wydawało mu się kupowanie pralki w wyznaczonym przez nas przedziale. Sprzedawca widocznie nie była chętny towarzyszyć nam podczas dokonywania zakupu. W rezultacie zdenerwowane zachowaniem sprzedawcy jak i pozostałych ludzi z obsługi sklepu wyszłyśmy bez pralki i z szarganą opinią o sklepie. Reasumując; obsługa pozostawiała wiele do życzenia zarówno pod względem organizacyjnym jak i nastawienia do klienta. Nie uzyskałyśmy więcej informacji niż te, które same wyczytałyśmy z zamieszczonych na towarze plakietek, traktowane byłyśmy jak dwie kobiety, które weszły do sklepu marudzić odnośnie posiadanego przez sklep asortymenty kiedy tak naprawdę chciałyśmy tylko dokonać odpowiedniego i zadowalającego zakupu co niestety okazało się, przynajmniej w tym sklepie, rzeczą niezwykle ciężką do wykonania. Wyszłyśmy ze klepu zniesmaczone obsługą i rozczarowane dalszym brakiem pralki.