Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: W lokalu tym ma swoją siedzibę filia PZU Życie. Wejście do hall-u nie jest super przeżyciem - okienko kasowe, korytarz i tablica informacyjna - trzeba się domyślić - gdzie się udać(zapytać raczej nie ma kogo).Ogólnie klienci odwiedzają w 90-u procentach pokój usytuowany w pobliżu wejścia - ma on przeszklone drzwi, więc można zaobserwować z zewnątrz kilka rzeczy : koniec wizyty poprzedniego klienta, sposób pracy agenta,itp - wg mnie jest to krok "uprzejmości" w stronę ubezpieczającego - który z takiej obserwacji wyciąga swoje, własne wnioski, a z reguły wiadomo, że większość ludzi takie informacje przekazuje dalej : znajomym,sąsiadom,itd.Mając akurat styczność z pracownikami tego biura (zdobycie informacji na prośbę mojej matki) odniosłem wrażenie,że pracować można w dwóch różnych wariantach : zasady firmy + klient lub klient + zasady firmy.Brzmi to dziwacznie, ale po drugiej wizycie mam absolutną pewność co do trafności tego spostrzeżenia - będąc tam następnym razem udam się po poradę do tego pracownika - który jest wg mnie miły/uprzejmy a w szczególności życzliwy - życzliwość w tym wypadku oznacza dbałość o klienta.Szkoda, że nie wszyscy pracownicy tej fili rozumieją - że klient to zysk a nie kolejny interes do załatwienia.Z zakresu wiedzy agenci są bardzo dobrze przygotowani i udzielają solidnych i rzetelnych odpowiedzi, trochę gorzej z podejściem do klienta .Ocena - 4(w skali 1-5).