Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Obserwacją została podjęta strona internetowa PZU i obsługa na infolinii. Interesowały mnie zagadnienia i OWU dotyczące Grupowego Ubezpieczenie P Plus proponowanego przez PZU. Wchodząc na stronę pzu.pl szybko znalazłam w odpowiedniej zakładce informację jakich szukałam o ubezpieczeniu. Podobało mi się to, że po wejściu na konkretna opcję ubezp. pojawiały się linki do OWU w pdf. Po przejrzeniu informacji zadzwoniłam na infolinię, aby uzyskać informację odnośnie pakietów medycznych. Konsultantka miłym głosem udzieliła informacji o kosztach i pakietach dostępnych dla klientów w odpowiednim wieku, jak również o stronie internetowej, na której można sprawdzić specjalistów w danych pakietach. Pani wyrażała chęć pomocy i chętnie udzielała informacji, szybko sprawdziła placówki dla danego miasta. Praktycznie nie czekałam na te informację, Pani przekazała mi je od razu. Doradca nie obsługiwała pakietów grupowych P Plus, ale z chęcią odpowiedziała na te pytania na które mogła. Po rozmowie podziękowała i ja również za rozmowę i przełączyła mnie do Konsultanta, który obsługuje ubezpieczenie P Plus. Pan do którego zostałam przełączona udzielił mi info, gdzie mam się dowiedzieć o pakietach i jakie rodzaje zabiegów wchodzą w zakres ubezpieczenia. powiedział na jakiej zasadzie działa przekazywanie informacji z PZU do pracownika i konieczności odwiedzenia placówki. Podobało mi się to, że konsultanci, z którymi miałam okazję rozmawiać byli tacy chętni do udzielania informacji oraz szybko znajdowali potrzebne wiadomości. Warto jeszcze dodać, że na rozmowę z konsultantem nie czekałam dłużej niż 30 sekund.