Opinia użytkownika: Henryk
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Punkt Obsługi mieści się w budynku byłego Inspektoratu Rejonowego.Po wejściu do budynku można zauważyć tablicę informacyjną o rozmieszczeniu poszczególnych biur. Na ścianie znajduje się duża czarna strzałka prowadząca do pomieszczenia głównego, gdzie załatwiane są sprawy dotyczące zawierania umów ubezpieczeniowych oraz udzielana jest informacja w tym zakresie. Na drzwiach poszczególnych pomieszczeń są wizytówki informujące o zakresie spraw załatwianych w danym pomieszczeniu i nazwiska osób obsługujących.Punkt prowadzi kasę i można wpłacać należności wyni- kające z umów.Główne stanowisko obsługi klientów obsługiwała Pani Kinga Jasiewicz-agent ubezpieczeniowy z Krosna. Na moje pytanie dotyczące ubezpieczenia mojego samochodu marki Polonez Caro otrzy- małem bardzo wyczerpującą odpowiedź na wszystkie poruszone przeze mnie tematy włącznie z procedurą zmiany ubezpieczyciela i potrzebnych dokumentów.Dowiedziałem się, że nie muszę mieć zaświadczenia o bezszkodowości jeśli zechcę wrócić do PZU.Ponadto szczegółowo wyjaśniła istotę i zakres świadczeń w ramach tkzw. PZU Pomoc.Otrzymałem również odpowiednią ulotkę w tym zakresie. Wogóle w tym pokoju i na korytarzu jest dużo ulotek i plakatów informacyjnych. In minus jest sprawa w zasadzie niemożliwości wejścia osób niepełnosprawnych, gdyż do budynku wchodzi się po schodach!