Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ProLine
Treść opinii: Wygląd sklepu: wewnątrz jest sporo miejsca i dość dużo półek z asortymentem. W centrum sklepu znajduje się biurko sprzedawcy, przy którym klient może spokojnie usiąść i dokonać kupna towaru. Byłoby dobrze, gdyby nie zachowanie sprzedawcy. Zaczęło się od nazwiąznia kontaktu, tzn. ile pieniędzy chciałabym wydać na sprzęt, powtarzając to kilka razy sprzedawca akcetował wyraz : ILE? Część asortymentu schowana była na zapleczu, dlatego podeszłam do biurka, aby sprzedawca mógł zaproponować odpowiednie dla mnie opcje. Ładnie mi wydrukował i zaprezentował. Poniważ odniósł wrażenie, że kompletnie nie wiem czego chce i nie znam się na sprzęcie zaproponował mi zupełnie nieopłacalny sprzęt niszowych firm, u których trudno jest cokolwiek z gwarancjii naprawić. Dlatego sprzedawca ten kompletnie nie wzbudził u mnie zaufania. Poprostu chciał pozbyć się zaległego towaru, którego nikt rozsądny już nie chce kupić, nie patrząc na dobro klienta. Dlatego w tym sklepie trzeba mieć się na baczności.