Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Dominika_64

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Moim celem było uzyskanie informacji o możliwości ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przez posiadane przeze mnie psy. Początkowo informacji tej poszukiwałam na stronie internetowej PZU (www.pzu.pl). Z uwagi na fakt, iż nie wiedziałam, w której z dostępnych kategorii poszukiwać informacji na temat interesującego mnie ubezpieczenia, postanowiłam skorzystać z usług infolinii. Dnia 28 sierpnia 2009 roku o godzinie 12:52 zadzwoniłam na numer infolinii (0 801 102 102). W wysłuchanej przeze mnie instrukcji nie wskazano możliwości połączenia się z konsultantem. Ponownie, nie byłam w stanie zdecydować, w której z dostępnych opcji mogę uzyskać interesującą mnie informację. Wybrałam więc cyfrę 0 – PZU pomoc. Wydawało mi się bowiem, że jest to opcja dla osób, które poszukują innych niż wskazane w instrukcji informacji. Okazało się jednak, że jest to opcja dla zgłaszających szkodę (jak zrozumiałam z komunikatu). Po wysłuchaniu kolejnego komunikatu (dotyczącego nagrywania rozmowy) uzyskałam połączenie z konsultantem. Osoba ta przywitała mnie i przedstawiła się (niestety zrozumiałam jedynie imię: Michał). Zapytałam o możliwość ubezpieczenia, a konsultant odpowiedział, że połączy mnie odpowiednim działem. Już po chwili uzyskałam kolejne połączenie. Konsultantka przywitałam mnie, przedstawiła się (niestety, ponownie zrozumiałe było jedynie imię: Aleksandra) i zapytała: „W czym mogę pomóc?”. Zapytałam więc o możliwość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przez psy. Zostałam poinformowana o dwóch możliwych opcjach: OC w życiu prywatnym i ubezpieczeniu „Cztery łapy”. Dodatkowo uzyskałam informację, iż o wysokości składek informacje przekazuje agent lub pracownik inspektoratu. Zapytałam również o to gdzie na stronie internetowej mogę odnaleźć informację o warunkach ubezpieczenia. Konsultantka poinformowała mnie, że istnieje możliwość przesłania takiej informacji na podany przeze mnie adres poczty internetowej i że za chwilę sprawdzi gdzie na stronie znajduje się stosowna informacja. Na chwilę zapadła cisza w słuchawce. Przyzwyczajona do rożnego rodzaju „umilaczy” oczekiwania, nie byłam pewna czy połączenie nadal trwa. Po chwili jednak konsultantka zapytała: „Halo?”. Podziękowała za oczekiwanie i bardzo dokładnie objaśniła, że po prawej stronie w górnym rogu znajduje się opcja wyszukiwanie, gdzie należy wpisać frazę „Cztery łapy” i że po wpisaniu pojawiają się wyniki wyszukiwania. Dodała, że interesująca mnie informacja znajduje się w 3 zakładce. Podziękowałam za informację. Konsultantka również podziękowała, zaprosiła do kontaktu w razie pytań i pożegnała mnie słowami: „Do usłyszenia”. Rozmowa zakończyła się o godzinie 12:56. W efekcie wiem gdzie uzyskać informację o interesującym mnie ubezpieczeniu. Uzyskałam ją bardzo szybko a przekazane instrukcje były precyzyjne. Opcja wyszukiwania na stronie internetowej jest łatwa w obsłudze, ale warto nadmienić, iż po wpisaniu frazy „psy” wskazuje ona jedynie „Cztery łapy” pomijając wskazaną przez konsultantkę inną opcję. Jej zaletą jest jednak „intuicyjność” – nie trzeba znać dokładnej nazwy ubezpieczenia by odnaleźć stosowne informacje.