Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Jacek_72

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Dzisiaj około godz. 11.20 zadzwoniłem na infolinię PZU w celu zgłoszenia szkody. Wybrałem tonowo nr usługi i połączyłem się z operatorem, który miał przyjąć zgłoszenie. Czas oczekiwania na połaczenie rewelacyjnie krótki. Pani, kóra odebrała telefon zapytała się czym może służyc, a następnie stwierdziła, że przełączy mnie do koleżanki. Pani Marta X., która odebrała telefon przywitała się ze mną, przedstawiła i poprosiła o przedstwienie sprawy.Ponieważ poinformowałem, że szkodę zgłaszam z ubezpieczenia OC sprawcy, Pani zapytała się "czy sprawca jest ubezpieczony w PZU?". Było to tym razem jedyne irytujące pytanie - wiadomo przecież, że gdyby był ubezpieczony gdzieś indziej to bym nie dzwonił na infolinię PZU. Następnie poszło nadzwyczaj sprawnie i szybko. Pani była na tyle elastyczna, że nie upierałą się, że muszę podawać adres prywatny. Wystarczył adres firmy w imieniu której szkodę zgłaszam i mój nr PESEL. Pani zadawała kolejne pytania według szablonu i szybko notowała moje odpowiedzi. Po przyjęciu zgłoszenia poprosiła o zanotowanie nr szkody, zapytała się czy mam jeszcze jakieś pytania, po czym pożegnała się życząc mi miłego dnia. Zgłoszenie trwało 12 minut. Podkreślić należy: miły głos, szybkość przyjmowania odpowiedzi, elastyczność osoby przyjmującej zgłoszenie, uprzejmość, no i najważniejsze czas przyjęcia szkody. Ocenę za organizację i czas obsługi daję trochę niższą, ponieważ mając bogate doświadczenie w zgłaszaniu szkód na infolinii PZU wiem, że najczęściej standard ten jest dużo niższy. Zdarzają się osoby niekompetentne, a samo zgłoszenie szkody to "droga przez mękę".