Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Obserwacja dotyczyła wyegzekwowania wypłaty 5 zł za oczekiwanie w kolejce do kasy dłużej niż 5 minut. Podchodząc do kasy w widoczny sposób włączyłem stoper, tak aby posiadać dowód. Stojąc w dość długim ogonku, patrząc jak dwie Panie kasjerski naliczają towary na kasę, cieszę się, iż będę mógł sprawdzić chwyt marketingowy wg. którego KAŻDY KLIENT OCZEKUJĄCY DŁUŻEJ NIŻ 5 MINUT W KOLEJCE DO KASY, GDY NIE WSZYSTKIE SĄ OTWARTE, OTRZYMA W RAMACH PRZEPROSIN 5 zł. W momencie kiedy mój towar zaczyna być liczony, wyłączam stoper, było 6:10. Podchodząc do punktu obsługi klienta, ze stoperem w ręku pytam się Pani czy może mi wypłacić 5 zł, gdyż stałem dłużej niż 5 minut. Odpowiedz Pani była następująca "jest za mało kasjerek i nie wypłacamy 5 zł, nic nie mogę zrobić, ja tu tylko sprzątam, to Ci z góry decydują". Zaapelowałem o zdjęcie wprowadzających w błąd szyldów. Oceniam sklep bardzo negatywnie, w ramach mojego protestu kupuję tam tylko produkty których nie mogę kupić w sąsiadującej Biedronce. Piszę moją obserwację, aby ktoś "z góry" zainteresował się tym problemem.