Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Po wejściu na salę operacyjną przy stanowiskach zauważyłam czterech pracowników, na sześć miejsc pracujących. Nikt mnie nie przywitał. W pomieszczeniu nie było kolejki, a jedno ze stanowisk było wolne więc podeszłam do pracownika. Pracownik grzecznie mnie przeprosił i poprosił bym czekała - nie wyjaśnił jednak powodu odejścia. Po około dwóch minutach zostałam poproszona do stanowiska. Pracownik w grzeczny, choć bez większego zaangażowania, sposób zapytał "o co chodzi" ? Odparłam, że chcę zrezygnować z ubezpieczenia samochodu, które było wykupione przez poprzedniego właściciela. Pracownik przyjął ode mnie dokumenty, wydał pokwitowanie - ksero i na koniec zapytał, czy nie chcę jednak przedłużyć ubezpieczenia u nich. Odparłam, że nie. Pracownik nie nalegał, nie zaproponował żadnego innego rozwiązania, nie próbował zatrzymać mnie jako Klienta. Ogólna postawa pracownika była obojętna, sprawiał wrażenie, że mu się śpieszy i nie ma dla mnie więcej czasu. Pracownik mnie nie powitał i nie uśmiechał się podczas obsługi. Według moich odczuć pracownik starał się mnie szybko pozbyć. Pracownik ubrany był zgodnie z normami, miał schludną garsonkę, bez krzykliwych dodatków. W pomieszczeniu panował porządek, na podłodze nie widać było plam, brudu i śmieci. Na biurkach nie było widać stert papierów, pracownicy zachowywali się cicho. Pracownik na koniec obsługi nie podziękował i pożegnał mnie dopiero gdy ja pierwsza to zrobiłam.