Opinia użytkownika: Agnieszka_519
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Wizyta Agenta Ubezpieczeniowego PZU S.A. w miejscu mojego zamieszkania po ówczesnym telefonicznym umówieniu terminu oraz miejsca spotkania. Pani przyszła punktualnie, elegancka bardzo sympatyczna. Spokojnie i dokładnie wyjaśniła mi wszelkie moje wątpliwości dotyczące skorzystania z usługi PZU w zamian za usługi obecnego ubezpieczyciela. Omówiłyśmy wszelkie składki, czas trwania ubezpieczenia, przedłużenie ubezpieczenia na kolejne lata oraz zalety związane z przejściem do PZU. Wszystko było dla mnie bardzo czytelne. Problemu nastąpiły w trakcie wypełniania formularza. Tu "papierologia" przeraziła samą Panią z PZU. Pomimo, iż formularz czytała dokładnie, obie kilka razu musiałyśmy się zastanawiać - co należy wpisać w danym miejscu. Wydaję mi się, że obszerne formularze zabierają tylko cenny czas zarówno Agenta jak i Klienta. Mimo wszystko dobrnęłyśmy do końca wypełniania kilkunastu kartkowych formularzy. Wizyta była przyjemna i owocna. Niestety okazało się, iż pomimo dokładnego oraz (moim zdaniem) czytelnie wypełnionego formularza, z wszelkimi danymi podanymi w prawdzie z poczuciem odpowiedzialności, PZU doszukiwało się jeszcze przez dwa miesiące błędów w dokumentach, które tak naprawdę były podane "jak na dłoni" w załącznikach dołączonych do formularza. Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda tak, iż nie odpowiadam na pisma PZU o wspomnianych "błędach", a sprawa sama wyjaśniła się w Centrali PZU - po tym jak chyba w końcu doszukali się załączników. Widocznie ta "papierologia" nie jest dobrym wyjściem w tak ogromnych instytucjach, bo powoduje tylko niepotrzebne nerwy ich Klientów.