Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Aviva
Treść opinii: W sierpniu mialam wypadek w Chorwacji jadac na urlop.Dzwoniac na infolinie do tej firmy za kazdym razem odbiera inny konsultant i trzeba wszystko odpoczatku powtarzac.Dane adresow,imie i nazwizko i opis wypadku(min.polaczenia z Chorwacji 4,90).Konsultanci dzwonia z zastrzezonych numerow.Nie ma mozliwosci skontaktowac sie z nim.Nieuprzejmi i aroganccy.Szczegolnie jedna Pani,ktora odebrala telefon. Bieglych zatrudniaja na zlecenie.Nie maja swojego pracownika.Samochood nie mial powierzchownych uszkodzen lecz mechaniczne nie widoczne golym okiem.Biegly zrobil zdjecia i przyznano mi pieniadze za szkody sprzed kilku lat.Smieszna ocena przez bieglego.Dlugie terminy oczekiwania na ponowna ekspertyze.Robia utrudnienia.Na umowie nie ma zadnych istotnych punktow jak np.ze za szkode za granica klient placi sam gotowka a oni moze zwroca.Dlugi czas oczekiwania na zwrot pieniedzy za szkode.Ponownie trzeba wysylac dokumenty,ktore przy zawieraniu umowy byly weryfikowane.Totalne nabijanie klienta w butelke.