Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Moja wizyta w oddziale PZU w Gdyni miała miejsce chyba tak na przełomie kwietnia i maja. Odwiedziłam placówkę w godzinach rannych - 8.00-9.00. Oddział prezentował się standardowo, czysto, z dużą ilością zieleni. Jedyna uwaga - wydaje mi się, że stanowiska do obsługi petentów ustawione są zbyt blisko siebie i właściwie siedząć przy jednym stanowisku słyszy się rozmowę prowadzoną obok. Niestety mam krytyczne uwagi odnośnie zachowania personelu. Personel zachowywał się chaotycznie, ospale. Do stanowiska do którego miałam podejść w krótkim czasie ustawiła się dość długa kolejka. Pani obsługująca prowadziła pomiędzy klientami zalotne rozmowy z kolegą obok, popijała kawę, szukała czegoś w torebce. Podczas rozmowy okazała się w interesującym mnie konkretnym temacie w miare kompetentna i zorientowana. Niestety na dodatkowe pytanie dotyczące innej opcji ubezpieczenia nie potrafiła mi udzielic jakiejkolwiek odpowiedzi i odesłała do kolegi. Tam kolejki nie było a Pan udzielił mi wyjaśnień.