Opinia użytkownika: Marta_593
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Była to rozmowa przez telefon, trwająca ok 5 minut z dwoma konsultantami PZU. Najpierw na temat ubezpieczenia zdrowotnego.Pierwsza konsultantka od razu przekierowała mnie na stronę internetową, nie była chętna do udzielania mi informacji-mówiąc, że wszystko mogę sprawdzić na stronie www. Prosiła ją aby doradziła mi jakąś ofertę, gdyż nie znam się w ogóle na ubezpieczeniach. Niestety uzyskałam tylko informację, że to zależy od moich indywidualnych preferencji i wszystko jest na stronie PZU.Chciała mnie ewidentnie zbyć zamiast zachęcić. Następnie przekierowała mnie na moją prośbę do konsultantki zajmującej się ubezpieczeniami na życie.Tym razem aby uniknąć podobnej sytuacji, uprzedziłam że nie mam dostępu do sieci. Druga konsultantka była bardziej skłonna do udzielania informacji, choć wszystko musiała sprawdzać w internecie, prosząc mnie o chwilę cierpliwości. Podstawowe informacje takie jak najniższa składka na lokatę z ubezpieczeniem czy wysokość oprocentowania lokaty powinny być znane konsultantom,aby nie narażać klienta na dodatkowe koszty oczekiwania. Czekałam ok 3 minut na te informacje.Ponadto gdy zapytałam- ile w takim razie z najniższej kwoty tj. 3000 dostanę pieniędzy po 18 miesiącach lokaty, jeśli oprocentowanie to stałe 5,7 w skali roku bez podatku Belki?- Pani stwierdziła mimo,że są to proste obliczenia, że nie wie.Moje wnioski: matematyka na poziomie szkoły podstawowej niezbyt dobrze opanowana.Powiedziała, że to nie leży w jej kompetencjach i tym zajmuje się dział obliczeń.Ogólnie odniosłam wrażenie braku elementarnej wiedzy o oferowanych produktach.