Opinia użytkownika: Kinga_52
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Jakiś czas temu chciałam się dowiedzieć na temat ubezpieczenia na samochód więc szukałam wiadomości w internecie. Na stronie pzu znalazłam numer na płatną infolinię 0801102102 i stwierdziłam, że zapytam co konsultanci mają mi do powiedzenia na temat odzyskiwania odszkodowań dla klientów itp. Jakże niemiłe było moje zaskoczenie gdy odebrał pan, który po pierwsze nie chciał udzielić mi informacji ponieważ stwierdził, że oni zajmują się tylko "likwidacją szkód" a nie informowaniem klientów. Nie czekając nawet na kolejne moje pytanie się rozłączył. Było to bardzo niemiłe. Zadzwoniłam ponownie i pani która odebrała dość niechętnie i jakby "z łaski" poinformowała mnie o dokumentach i formalnościach które muszę dokonać jeśli będę mieć wypadek i oczywiście jeśli będę klientem. Konsultantka była najwidoczniej niewyspana, bo dość ziewała mi do słuchawki. Jedyny dla niej plus to podane mi informacje, których potwierdzenie znalazłam w regulaminie ubezpieczenia i na stronie pzu. Cóż mogę dodać - infolinia zdecydowanie odstrasza od firmy.