Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Nie pamiętam dokładnie dnia. Dostałam zbyt wysoki rachunek w m-cu lipcu. Poszłam wyjaśnić co jest tego przyczyną. Korzystałam z promocji na dodatkowe 2 programy przez dwa miesiące za 0,05 zł. Miałam z nich zrezygnować do 25 czerwca, żeby nie płacić droższego abonamentu. Tak też zrobiłam. Pan w biurze obsługi odnotował rezygnację w komputerze.W lipcu gdy dostałm wyższy rachunek z pełną opłatą za dwa promocyjne programy poszłam to wyjaśnić. Pan twierdził,ze zbyt późno zgłosiłam rezygnację bo zrobiłam to 18 czerwca (miałam czas do 25 ). Twierdził,że rezygnację składa się na miesiąc wczesniej. Przedstawiciel z którym podpisałam umowę twierdził inaczej, tak też miałam nastawione przypomnienie w telefonie. Pan z biura obsługi przy ludziach głupio uśmiechał się i zachowywał się tak jakbym nie rozumiała. Nie dało mi to spokoju. Zadzwoniłam na infolinię. Bardzo długa, nagrywana rozmowa ze wszystkimi przełączeniami i wysłuchaniem melodyjek. Okazało się jednak,że to ja miałam rację. Reklamację uwzględniono. Mam odpisał daną kwotę od następnego rachunku. Po prostu pan z biura obsługi klienta moja rezygnację odnotował na 18 jednak nie czerwca tylko lipca.