Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Wchodząc do oddziału, widać wiele tablic informacyjnych, dzięki czemu z łatwością można znaleźć odpowiedni pokój. Zresztą na samym dole znajduję się punkt informacyjny, gdzie udzielane są kompetentne informacje. Oddział zawiera wiele stanowisk dla danego działu obsługi klienta, ale pomimo tego często tworzą się tam kolejki. Petenci często muszą czekać długo na obsługę. Na szczęście tą niedogodność nadrabia życzliwość i rzetelność pracowników PZU. Trochę bałaganu jest także przy kasach. Petenci podchodzą do niewłaściwych okienek. I jest często za mało pracowników, tu też tworzą się kolejki, co za tym idzie częste poddenerwowanie i irytacja petentów. Personel dobrze wyszkolony, życzliwy i rzetelnie wykonujący swoje obowiązki. Widać tylko braki w organizacji oddziału jako całości. Ogólnie byłam zadowolona z obsługi, bo pomimo młodego wieku zostałam potraktowana bardzo poważnie i życzliwie. Z czego byłam bardzo zadowolona: to na pewno z tego,że działała tam klimatyzacja, ogólnie oddział bardzo zadbany, z łatwością można się po nim poruszać, są tam zarówno schody jak i windy. A jeżeli chodzi o załatwianie konkretnych spraw w danym pokoju, to też byłam bardzo zadowolona z pracy pracownika PZU. Pani wykazała się dużą życzliwością wobec mnie, wyjaśniła wszystko dokładnie. Kazała mi zejść do pomieszczenia, gdzie są ogólnie obsługiwani petenci, przy czym dostałam od Niej numerek. Niestety byłam zmuszona bardzo długo czekać na swoją kolej, ponieważ najpierw byli obsługiwani Ci, co nie mieli numerka. Na szczęście mogłam spokojnie usiąść na krzesełkach i cierpliwie czekać. Plusem dla mnie też była dobrze działająca klimatyzacja.Ogólnie moim zdaniem obsługa jest dobra, gdyby nie te kolejki zarówno do kas jak i do poszczególnych działów. Personel schludnie ubrany, każdy ma plakietkę z imieniem i pełnioną funkcją.