Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Opisując obserwację dotyczące jakości obsługi (w tym wypadku firmy ubezpieczeniowej), chciałbym podzielić się moimi osobistymi spostrzeżeniami na ten temat. Mianowicie ostatnimi czasy zauważyłem fakt, iż kończyło mi się ubezpieczenie OC samochodu, więc w dniu dzisiejszym tj. 27/08 br postanowiłem wybrać się do naszego największego krajowego ubezpieczyciela celem zasięgnięcia informacji dotyczącej wyżej wspomnianej sprawy. Wybrałem najbliższą mojego miejsca zamieszkania ekspozyturę i skierowałem się od razu do sympatycznie wyglądających Pań w Biurze Obsługi. Na wstępie zraził mnie (jako potencjalnego przyszłego klienta) fakt nieprofesjonalnego podejścia personelu do klienta, objawiało się to tym, iż owe sympatyczne Panie nie wysłuchawszy dokońca celu mojej wizyty zaczęły wygłaszać referat - monolog na temat całego pakietu świadczonych usług ubezpieczeniowych,co tak naprawdę w ogóle mnie (jako petenta) nie interesowało ponieważ miałem ściśle określony cel wizyty i chciałem usłyszeć odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Byłem ową sytuacją nieco zdegustowany z racji tego, iż moim zdaniem personel instytucji mającej tak długie tradycje i doświadczenie w tej konkretnie dziedzinie powinien umiejętnie klienta wysłuchać i dopiero wówczas wybrać produkt w pełni go zadowalający. Dlatego uważam, że kluczem do osiągnięcia przez firmę sukcesu nie jest dosłowne "wciskanie" klientom wszystkiego co ma się do zaoferowania, tylko rzetelna współpraca na linii obsługa-klient. Klient raz oszukany i nieodpowiednio obsłużony nie poleci takiej firmy znajomym, rodzinie etc. (czyli potencjalnych przyszłych klientów) Pozdrawiam serdecznie