Opinia użytkownika: Aurelia_6
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Obserwacja dotyczy usług prezentowanych i świadczonych przez firmę PZU, w trakcie sprawdzenia wiarygodności tej firmy i świadczonych przez nią usług. Obserwacji i weryfikacji świadczonych usług dokonano w trakcie rozmowy telefonicznej poprzez infolinię. Ponieważ rozmowa była nagrywana (o czym zresztą każdy z zainteresowanych uzyskaniem informacji został poinformowany) odbywała się w sposób dość profesjonalny i konkretny. Osoba pracująca w infolini sprawiała wrażenie osoby poinformowanej i konkretnej. W trakcie oczekiwania na interesującą mnie odpowiedź , w odstępie krótkich chwil osoba przypominała o chwili oczekiwania. Sprawa dotyczyła uzupełnienia dokumentacji ubezpieczonego samochodu BMW (mojego szefa - w byłym miejscu pracy) w którym skradziono (po raz kolejny zresztą) lusterka. W trakcie rozmowy telefonicznej, pani telefonistka w sposób rzeczowy potwierdziła informację uzyskania przez firmę PZU niezbędnej dokumentacji i określiła wstepny termin oczekiwania na kwotę ubezpieczenia dla pokrzywdzonego. Mając na uwadze fakt iż posiadałam przed sobą dokument potwierdzający zajście, czyli przede wszystkim nr klienta i nr szkody, bez większego problemu uzyskałam interesującą mnie informację. Jedyny element skłaniający mnie do negatywnej oceny przeprowadzonej przeze mnie rozmowy to czas oczekiwania. Z uwagi jednak na ciągły kontakt romówczyni ze mną, jest to w pewnym stopniu mało istotny defekt. Biorąc pod uwagę fakt że firma PZU jest jedną z najistotniejszych firm reprezentujących branżę ubezpieczeniową (jeśli - nie bałabym się tu określenia najwiekszą i najbardziej znaną firmą w tej specyfice działania firm) stara się zachować pełen profesjonalizm, nawet w kontakcie telefonicznym poprzez infolinię. Moim zdaniem (w prezezentowanym przeze mnie przykładzie) oceny firmy PZU zasługuje ona na pochwałę i brak poważniejszych zastrzeżeń.