Opinia użytkownika: Piotr_379
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Dnia 24.08.2009 około godziny 9.40 udałem się do Oddziału PZU S.A. w Pile w celu opłacenia składki za polisę na życie założoną w firmie PZU S.A. a podpisaną 12.08.2009 Po wejściu do placówki od razu udałem się w stronę okienka kasowego, przy którym była kolejka 20 osób z czego klientami było 12 osób (a pozostałe 8 osób towarzyszyło w trakcie czekania na swoją kolej) choć była możliwość obsługi w dwóch okienkach kasowych bo pracownica siedziała w drugiej kasie jednak jej nie otworzyła. W trakcie oczekiwania w kolejce moją uwagę przykuło również to, że pracownicy będący przy swoich stanowiskach pracy byli zajęci prywatnymi rozmowami a w ogóle nie zwrócili uwagi na klientów, którzy już się niecierpliwili z powodu długotrwałej obsługi tak jakby uważali ich jak powietrze. Poza tym w miejscu obsługi klientów było schludnie i panował porządek choć jednym z mankamentów przebywania w tym obiekcie była panująca duchota ze względu na panujący upał na dworze. Gdy przyszła moja kolej na obsługę po ok. 30 minutach zostałem poproszony przez kasjerkę do kasy. Pracownica z uśmiechem poprosiła mnie o blankiet wpłat i spytała się za jaki okres chciałbym opłacić polisę. Kasjerka była elegancko ubrana, posiadała identyfikator, w kasie panował ład i porządek. Obsługa w kasie trwała dosyć sprawnie i krótko bo ok. 3 minut już opuszczałem kasę i udałem się do wyjścia. W moim odczuciu obsługa w tym oddziale PZU S.A. sprawia wrażenie pozytywne wrażenie dlatego tak wysoko oceniłem obsługę w tej placówce choć są pewne mankamenty, które mogą bardzo niekorzystnie wpłynąć na wizerunek firmy.