Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mFinanse
Treść opinii: Udałem się do Centrum Finansowego mBanku w celu otworzenia internetowego konta bankowego. Byłem już posiadaczem konta w tym banku, mianowicie konta izzykonto. Nie wiedziałem jednak, że nie mogę posiadać dwóch kont jednocześnie. Po wejściu do oddziału poproszono mnie o chwilę cierpliwości i oddelegowano do miejsca gdzie mogłem poczekać, aż ktoś mnie obsłuży. Po niecałych 10 minutach zjawiła się młoda kobieta, która się mną zajęła. Czas oczekiwania był dość długi, jednak wynikało to z dość dużego ruchu w oddziale. Osoba, która się mną zajmowała wyjaśniła mi dokładnie jak mam otworzyć konto z pomocą ich infolini, ponieważ niemożliwe byłe otwarcie go w oddziale banku. Pomogła mi w sporządzeniu listy informacji, o które będą pytany podczas rozmowy telefonicznej. Była bardzo pomocna i miła. Rzadko odwiedzam oddziały banków, ale tą wizytę wspominam miło. Na pewno jeśli będzie taka konieczność, skorzystam z tego oddziału.