Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Nowo otwarty Lidl w Rudzie Śląskiej. Ocena moja tym razem nie dotyczy w zasadzie konkretnej placówki (choć nie stanowi ona w gruncie rzeczy wyjątku) ale raczej standardów wg jakich funkcjonują sklepy sieci Lidl. Dwie sprawy przeszkadzają mi jako klientowi i sprawiają że jestem klientem Lidla tylko wtedy kiedy jest to niezbędne, a mianowicie : 1. Wejście i wyjście do i ze sklepu są starannie oddzielone od siebie. Są to "korytarze" uniemożliwiające odwrót i rezygnację z wejścia do sklepu. Przypomina to raczej kontrolę paszportową na lotnisku niż wejście do sklepu po bułki. Podjęcie decyzji o wejściu jest niejako nieodwołalne i wycofanie się jest technicznie niemożliwe - trzeba odbyć obowiązkową rundę przez sklep. Wyjście ze sklepu bez towaru także jest utrudnione. Każdy niedoszły klient i tak musi swoje odstać przy kasie aby opuścić sklep. Odnosi się wrażenie "przymuszenia" do dokonania zakupów i pewnego skrępowania z powodu pustego koszyka.Ta sytuacja jest mocno dyskomfortowa i niepotrzebna. Ponad to brak z założenia w sklepie podręcznych koszyków na zakupy. Każdy klient nawet niepełnosprawny jest zmuszony do korzystania z wózka zakupowego o nie małych gabarytach. Podsumowanie : Trudny do zaakceptowania (przynajmniej dla mnie) sposób wejścia- wyjścia ze sklepu, brak bramki dla klientów opuszczających sklep bez zakupów, brak koszyków na drobne zakupy.