Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W dni 12.06.2009 około godziny 11.40 udałam się do Inspektoratu PZU S.A. w Tarnobrzegu. Wizyta moja była spowodowana faktem, iż dnia 05.06.2009 zakupiłam samochód, który był ubezpieczony właśnie w PZU S.A. Po wejściu do placówki od razu zostałam poproszona do stanowiska obsługi (nie było kolejki). Doradca z uśmiechem wskazał mi miejsce siedzące. Był on elegancko ubrany, posiadał identyfikator, na biurku panował porządek. Po wyjaśnieniu przeze mnie w jakiej sprawie przychodzę, że przychodzę, doradca szczegółowo wyjaśnił mi, że mam kilka możliwości do wyboru, generalnie chodziło o to, że mogę być klientką PZU S.A. lub też rozwiązać umowę, którą posiadałam na zakupiony samochód i udać się do innego ubezpieczyciela. Pan obsługujący mnie przeliczył następnie jaka opcja może mi się najbardziej opłacać. Ze względu na mój wiek oraz na fakt, że jest to mój pierwszy samochód składka w PZU S.A. wyszła dość wysoka. W związku z tym poinformowałam sprzedawcę, że zastanowię się jeszcze czy kontynuować ubezpieczenie w PZU S.A. czy też zmienić firmę. Pan grzecznie pożegnał mnie i zaprosił do ponownej wizyty.Zostałam obsłużona bardzo sprawnie (około 5 minut). Plus za kompetentną obsługę w komfortowych warunkach, a minus niestety za brak dobrej oferty (zdecydowałam się na zmianę ubezpieczyciela, ponieważ w innej firmie zaproponowano mi składkę prawie 30% niższą za ten sam zakres ubezpieczenia).