Opinia użytkownika: Ewa_82
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Drzwi wejściowe do budynku oddziału były szeroko otwarte, wewnątrz (na parterze)w oddziale było 9 klientów .Do okienka kasowego było dwóch klientów. Czynne były również 4 stanowiska ds. obsługi klienta. Byłam zdezorientowana, ponieważ były to stanowiska nad którymi wisiała tabliczka z napisem: ,, dla klientów kontynuujących ubezpieczenie,,. Obowiązywała jedna kolejka więc stanęłam również. W kolejce było przede mną 7 osób, czekałam ok. 10 minut. Po tym czasie podeszłam do jednego ze stanowisk, obsługiwała mnie młoda Pani-nie znam nazwiska ponieważ nie posiadała identyfikatora. Ponieważ chciałam zapoznać się z ofertą firmy, Pani ta nie mogła mi udzielić odpowiedzi, skierowała mnie natomiast do pokoju Agentów-mieszczącego się z bocznym korytarzu. Po odszukaniu tego pokoju, weszłam do małego pomieszczenia, w którym były 3 stanowiska przy których właśnie obsługiwano klientów. Usiadłam więc przy wolnym stoliku obok, czekałam 5 minut. Potem jedna z Pań poprosiła mnie do swojego stanowiska, Pani nie posiadała identyfikatora, natomiast sprawiała wrażenie grzecznej i uprzejmej. Odpowiedziała na wszystkie moje pytania odnośnie ubezpieczenia na życie, nie zmuszała mnie również do podjęcia natychmiastowej decyzji. Rozmawiałyśmy nie podnosząc głosu jednak nasza rozmowę zagłuszały od czasu do czasu Panie obsługujące klientów obok, kilka razy prosiłam o powtórzenie tego co do mnie ta Pani mówiła. Zdecydowanie zbyt małe pomieszczenie dla Agentów, rozmowy zagłuszają również dzwoniące w między czasie telefony. Na zakończenie rozmowy z Agentem otrzymałam wizytówkę. Pani zaprosiła mnie ponownie do oddziału - jeśli podejmę decyzję.