Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: 19 marca zostałam poszkodowana w stłuczce, której sprawca ubezpieczony był w PZU. 20 marca zgłosiłam się do Centrum Likwidacji Szkód w Krośnie. Mimo, że nie miałam pojęcia jak załatwić sprawę zgłoszenia szkody i uzyskania odszkodowania, wszystko załatwiłam szybko i bez problemu. Skierowano mnie do odpowiedniego pokoju, gdzie "od ręki" rzeczowy pan inspektor przyjął zgłoszenie, uprzejmie informując mnie o przebiegu procedury, potrzebnych dokumentach etc. Po 15 minutach nastąpiły oględziny uszkodzonego samochodu. Pan rzeczoznawca również był uprzejmy i odpowiadał na wszystkie moje wątpliwości, choć - jak przypuszczam - nie należało to do jego obowiązków. W poniedziałek, 23 marca poinformowano mnie telefonicznie, że moja szkoda została uznana a odszkodowanie zostało przelane na wskazane konto. I rzeczywiście we wtorek pieniądze były na koncie (tego samego dnia poczta dostarczyła też pismo o uznaniu szkody i wysokości przyznanego odszkodowania). W najśmielszych marzeniach, nie przypuszczałam, że sprawę w urzędzie można załatwić tak szybko, bezproblemowo i w tak miłej atmosferze!!