Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: czerwonamaszyna.pl
Treść opinii: W czerwonej maszynie zamówiłam 2 filiżanki marki Ritzenhoff z przeznaczeniem na prezent. Zapłaciłam z góry z uwagi na to, że wybrany przeze mnie towar został oznaczony jako dostępny. Po kilku dniach okazało się, że jeden z zamówionych przeze mnie wzorów filiżanek nie jest dostępny, a realizacja zamówienia będzie wymagać dłuższego czasu, który nie był dla mnie możliwy do zaakceptowania. Poprosiłam czerwoną maszynę o zwrot pieniędzy przelewem. Pieniądze zostały zwrócone bez zbędnej zwłoki. Po tygodniu postanowiłam złożyć w tym sklepie kolejne zamówienie, tym razem na 2 filiżanki do latte. W tym przypadku również zapłaciłam przelewem i również po kilku dniach okazało się, że zamówienie nie może być zrealizowane w podanym pierwotnie terminie z uwagi na brak towaru. Podobne sytuacje nie należą niestety do rzadkości w sklepach internetowych, które na swoich stronach prezentują znacznie szerszy asortyment aniżeli ten, którym faktycznie w danym momencie dysponują. Dwukrotna próba dokonania zakupów w czerwonej maszynie, każdorazowo zakończona porażką, powoduje, że kolejne zamówienie na pewno złożę u konkurencji.