Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Auto Fus
Treść opinii: W dniu 24/08 zaobserwowałam, że mój samochód ma rozerwaną oponę, niestety nie posiadałam koła zapasowego, więc zmuszona byłam wezwać pomoc drogową. Zadzwoniłam w tej kwestii do Auto Fus, gdyż jest to salon gdzie naprawiam swój samochód. Pomoc przyjechała w około godzinę po zgłoszeniu przeze mnie prośby o pomoc, przy czym podczas rozmowy telefonicznej podkreśliłam, że nie jest konieczne aby przyjeżdzali szybko, ponieważ samochód był zaparkowany na parkingu podziemnym w miejscu mojej pracy. Po około 40 minutach od wyjazdu mojego samochodu na lawecie, otrzymałam telefon z serwisu w celu ustalenia zakresu napraw. Cała naprawa była oczywiście bardziej skomplikowana niż się wydawało. Konieczne było zamówienie nowej opony, co trwa zazwyczaj około 2 tygodni, jednak po mojej prośbie o jak najszybsze załatwienie sprawy, udało się ją sprowadzić szybciej. Dodatkowo muszę pochwalić serwis za możliwość płatności przelewem. Po wypełnieniu odpowiedniego podania (które to otrzymałam na mój adres e-mail), możliwa jest płatność przelewem, z tygodniowym terminem płatności. Muszę przyznać, że jest to zdecydowanie wygodniejszy sposób rozliczania się, szczególnie przy dużych kwotach. Jestem bardzo zadowolona z poziomu obsługi i z całą pewnością będę w dalszym ciągu korzystać z usług serwisowych Auto Fus.