Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W oddziale PZU załatwiałam ubezpieczenie majątkowe. W placówce było kilku klientów, jednak 2 stanowiska były wolne. Zbliżyłam się w ich stronę i jedna z pań poprosiła mnie od razu do zajęcia miejsca, a następnie zapytała w czym może pomóc. Wyjaśniłam, że chciałam przedłużyć polisę ubezpieczenia mieszkania. Przy porównaniu polis z dwóch ostatnich lat zauważyłam różnice w składkach i niejasność związaną z wysokością procentową składki. Przed wypełnieniem kolejnej polisy poprosiłam o wytłumaczenie tej sprawy. Pani udzieliła mi wyczerpującej odpowiedzi, tłumacząc cierpliwie na czym polega zmiana w przeliczeniu składek i skąd wynika różnica w kwocie. Podała też stawki aktualne i wysokość należności do zapłaty. Następnie - po upewnieniu się, że jest to dla mnie zrozumiałe i akceptuję zmiany w ofercie - przystąpiła do wypełniania dokumentów. Zostałam obsłużona szybko, miło i profesjonalnie.