Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Do siedziby głównej PZU wybrałam się w związku z zakończeniem lokaty założonej przez moich rodziców w moim imieniu. Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym ze strony PZU zostałam poproszona o stawienie się w siedzibie głównej w celu zmiany lokaty na inną lub zakończenia jej i wypłaty środków. W związku z brakiem oferty interesujących inwestycji zdecydowałam się na zamknięcie całkowite lokaty i wypłatę środków. Do oddziału przybyłam w okolicach godziny 15. Bardzo miły pan ochroniarz od razu mnie poinformował do którego stanowiska mam się zgłosić. Odbierając numerek bardzo się ucieszyłam, ponieważ okazało się, że jestem jedyną osobą oczekującą. Nie zostałam jednak obsłużona tak szybko jak można by się tego spodziewać, po ponad 20 minutach oczekiwania zjawił się Pan, który był w stanie zająć się moją sprawą. Bardzo szybko zorientował się w przebiegu mojej sprawy i w przeciągu 10 minut załatwione były wszystkie formalności. Muszę stwierdzić, że obsługa była bardzo sprawna, a wypłata środków na moje konto nastąpiła w połowie wyznaczonego na to czasu. Moje wrażenia z wizyty i jakości obsługi są raczej pozytywne, nie jestem jedynie zadowolona z dość długiego okresu oczekiwania na pojawienie się kogoś z obsługi. Nie wiem czy było to spowodowane dość późną godziną mojej wizyty (godzina 15) czy tym, że byłam jedyną osobą w oddziale.