Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Wykonałem połączenie z numerem 022-5665555 (dla telefonów komórkowych) Aby zasięgnąć informacji na temat ubezpieczenia psa „Cztery łapy”. W menu biura obsługi klienta nie było opcji wyboru tej grupy ubezpieczeń ( „Dom i mieszkanie”). Zacząłem o 12:10. Pierwszy operator zgłosił się po 2 minutach i uprzejmie zakomunikował przekierowanie do osoby zajmującej się tą grupa ubezpieczeń. Po minucie odebrała kobieta o miłym głosie. Odpowiadała rzeczowo na moje pytania. Nie była jednak w stanie udzielić mi informacji na temat wysokość ubezpieczenia i składek. W związku z tym zaproponowała umówienie z agentem lub tez poleciła wizytę w oddziale. Nie było problemów z odpowiedziami na szczegółowe pytania. Ogólnie obsługa miła i kompetentna. Jednak pozostaje niedosyt po braku informacji na temat wysokości składek i ubezpieczenia. Brak opcji w menu biura obsługi klienta tez nie jest mile widziane. Każda minuta rozmowy, przekserowania niestety zwiększa koszty klienta dzwoniącego z telefonów komórkowych lub z zagranicy. Jednak to moja bardzo subiektywna opinia.