Opinia użytkownika: Artur_61
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Jestem stały klientem tego marketu. Mam kielka uwag krytycznych dotyczących jakości obługi. Zacznijmy od wejścia. Duże kosze na kółkach stoją na zewnątrz i nie są płatne - uważam to za duży plus. Nie trzeba szukać drobych, które akurat pasują do danego "formatu" wózka. Bierzemy taki wózek i załóżmy, że siada w nim nasza pociecha. I po wejściu do sklepu, okazuje się, że musimy pociechę wyjąć, bo wejście uwzględnia tylko osoby z pustym wózkiem - jest pozioma barierka ograniczająca wejście czegoś wyższego niż wózek, a obok jest "wiatrak" przez który mogą przejść jedynie pojedyńcze osoby. Przy wejściu znajduje sie stanowisko ochrony, ale jesze nie zdarzyło się, aby zechniała ona otowrzyć jakieś inne wejście w takiej sytuacji. Wnętrze sklepu nie jest zbyt dobrze zadbane, szczególnie jeśli chodzi o czystość. Często brakuje produktów, czego dowodem są osamotnione ceny. Mieści się to jednak w obrębie ogólnego poziomu tego typu "lokali". Jest jednak coś, co przekracza wszelkie granice. Kasy. Jest ich tam 6. Jeśli czynne są 3, to znaczy że mamy jakieś święto! Często jest tak, że mimo ogromnej kolejki, czynna jest tylko jedna. Bardzo często po podejściu do kasy i próbie płacenia okazuje się, że w tej kasie nie można płacić kartą! Alternatywą jest wybiegnięcie do bankomatu!!! Hitem, który ostatnio wprowadziła ta sieć jest system lojalnościowy polegający na wydawaniu kart. Miałyby one uprawniać do oszczędności...w wysokośći 0,5% kwoty zakupów!!Tak, pół %! W zamian będą wydawane kupony na zakupy lub kupony uprawniające do rabatu na określony produkt. Regulamin dostępny na stronie nie identyfikuje jednak na jakich zasadach będą przyznawane i jakie to będą produkty. Bardzo chciałbym wiedzieć, czy po wydaniu kilku tysięcy złotych w celu zdobycia kilku punkcików dostanę rabat na paczkę gwoździ, wodę w proszku czy może żarówkę 100W sztuk 1??!!!!