Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Ocenienie jakości usług w PZU nie będzie jak dla mnie trudnym wyzwaniem. Pech chciał, że w ubiegłym roku pod wpływem doznanego urazu zgłosiłam się do danej jednostki po odszkodowanie. Mając wypis ze szpitala z przebiegiem choroby, wypełnione dokumenty udałam się do jednej z olsztyńskich placówek PZU. Bez problemu udałam się do pokoju, w którym składa sie wnioski o odszkodowanie. Jednak tu zaczął się mały problem. Mimo, iż kolejek nie było musiałam troszeczkę poczekać. Pani, do której zanosiłam wnioski była zajęta rozmową (telefoniczną) .. najprawdopodobniej z przyjaciółką lub roznoszącą plotki sąsiadką :/ Po odłożeniu słuchawki i zakończeniu tej niezwykle wyczerpującej rozmowy Pani przeprosiła i z uśmiechem na twarzy przyjęła mój wniosek informując mnie jednocześnie, iż w przeciągu dwóch tygodni dostanę decyzję o przyznanym odszkodowaniu.