Opinia użytkownika: Mysterious_X
Dotycząca firmy: Sonomed
Treść opinii: Sonomed - niepoważna obsługa, niestety. Wizytę miałem umówioną na godzinę 12:45... Telefon zadzwonił pierwszy raz o 11:51 – że „doktor mnie dzisiaj nie przyjmie”. Wytłumaczyłem, że kupiłem już wszystkie leki i że odkładanie wizyty bezwzględnie odpada. Rzekomo lekarz odwołał już wszystkich pacjentów tego dnia. O 12:04 otrzymałem kolejny telefon, że lekarz przyjmie mnie od 12:20 do12:30. Czyli miałbym mieć 16 do 26 minut aby pojawić się u lekarza. Jest to bardzo interesujące, gdyż sam dojazd samochodem (dobrych kilkanaście km!) zajął mi 20 minut (oczywiście czasowo pojawiłem się dopiero w granicach oryginalnego terminu wizyty). Pani dyżurująca chyba myślała, że czekam na wizytę lekarza pod przychodnią (?) i że na pierwsze skinienie palcem pojawię się? Później musiałem czekać z 10 minut, bo lekarz akurat miał jakieś konsultacje techniczne z kolegą (a w przychodni nie było ani jednego pacjenta!). W takim razie po co te cyrki z jak najszybszym terminem wizyty i pośpiechem, skoro mogłem przyjść koło godziny 13:00 i dostać się bez kolejki? W końcu dostałem się do lekarza. Koszt wizyty był wysoki– za zwykły zastrzyk i badanie USG płaci się 100 zł! Ale cóż, rzekomo tego nie dało się już zrobić z ubezpieczenia - NFZ (gdyż, co ciekawe, prywatnie w sonomedzie przyjmuje ten sam lekarz który dyżuruje w przychodni „medycyna rodzinna” jako ortopeda). Do samego lekarza i obsługi w jego wykonaniu nie można mieć zastrzeżeń, gdyby tylko nie te ceny...