Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Realizując w ubiegłym roku naprawę z tytułu szkody, umówiłem się na dostarczenie brakujących dokumentów do konsultanta w danym dniu. Centrum Likwidacji Szkód jest czynne niestety do godz. 16 - co jest dla mnie dziwne bo inne oddziały PZU pracują do 18. Niestety pędząc przez całe miasto spóźniłem się o 5 minut. Pan z ochrony PZU nie pozwolił mi wejść do sali obsługi pomimo że spóźniłem się tylko 5 minut, byłem umówiony i miałem zostawić wyłacznie kilka dokumentów - co zajęło by mi max 3 minuty. Pan nie pofatygował się nawet żeby zapytać pracowników CLS czy faktycznie byłem umówiony. Gdy podczas wizyty w kolejnym dniu (ok. 15:30) poskarżyłem się kierownikowi w jaki sposób zostałem potraktowany, powiedział mi że pierwszy raz słyszą o czymś takim i że to niemożliwe. Nawet nie przeprosilił mnie za zaistniałą sytuację.