Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Postanowiłam zadzwonić na infolinię PZU by sprawdzić cenę i ofertę interesującego mnie ubezpieczenia medycznego. Praktycznie od razu zostałam połączona z konsultantem, czekałam jakieś kilka sekund - duży plus. Odebrała kobieta. Zapytałam o to, czy mają w swojej ofercie ubezpieczenie rodzinne i jak to wygląda, ponieważ nie mogłam odnaleźć tej informacji na stronie. Pani od razu poinformowała mnie, że nie mają takiej usługi, i że umowy dla poszczególnych członków rodziny zawiera się oddzielnie. Poinformowała mnie również od razu o korzyściach takiego sposobu ubezpieczenia. Dowiedziałam się również gdzie mogę podpisać umowę, kiedy ona wejdzie w życie w takim przypadku a także jakie dokumenty muszę mieć ze sobą przy jej podpisywaniu. Otrzymałam również informacje o zniżkach, jakie przysługują przy płatnościach od razu za rok (6%), pół roku (4%) czy kwartał (2%). Ogólnie bardzo pozytywne wrażenie, pani kompetentna, odpowiadała na moje pytania bardzo rzeczowo, a również dodawała od siebie informacje, które w mojej ocenie były dla mnie bardzo przydatne. Widać było, że wie o czym mówi, że nie jest znudzona czy zniechęcona naszą rozmową. Bardzo pozytywnie.