Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy kontaktu z infolinia PZU w sprawie zawarcia nowej umowy ubezpieczenia, owszem kontakt odbył się już jakiś czas temu ale fachowa obsługa pozwoliła mi zapamiętać firmę jako godną uwagi. Po wybraniu numeru infolinii zgłosił się automat pozwalający wybrać tonowo dział który zajmuje się interesującym nas tematem. Po chwili oczekiwania zgłosiła operator infolinii – Pani przywitała się i przedstawiła – poproszona o powtórzenie imienia i nazwiska w celu zapisania bez słowa sprzeciwu i zająknięcia przedstawiła się ponownie (taki nawyk po przebojach wynikających z kontaktów z infolinią TP). W następnej kolejności zostałem poproszony o przygotowanie kwitów samochodu i prawa jazdy w celu obliczenia składki – całość przebiegła bardzo sprawnie – nie „wciskano” mi od razu całego pakietu ze wszystkimi możliwymi dodatkami, dodatkowo płatne opcje zostały mi zaproponowane a nie z góry doliczone do składki ubezpieczenia z czym spotkałem się tego dnia kilkukrotnie dzwoniąc po kilku – kilkunastu towarzystwach w celu wyszukania najlepszej dla siebie oferty. Po przeliczeniu składki konsultantka infolinii podała mi numer wyceny mojego ubezpieczenia, co ma na celu ułatwienie przyszłego kontaktu z ubezpieczalnią w momencie podjęcia decyzji o zakupie polisy. Kontakt mogę uznać za bardzo dobry zwłaszcza, że na końcu rozmowy nie wyczułem w głosie rozczarowania – złości – zirytowania ze względu na to, iż tylko sprawdzam ofertę towarzystwa, a jednak nie jestem nią zainteresowany ze względu na dobrą lecz nie najlepszą cenę składki OC. Kontakt zakończył się grzecznym pożegnaniem oraz zaproszeniem do przyszłego skorzystania z usług PZU.