Opinia użytkownika: ANNA_1343
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Obserwacja dotyczy rozmowy telefonicznej z działem windykacji tegoż banku, mieszczącym się we Wrocławiu: - natarczywa, chamska młodzież która strasząc Klienta wysłaniem "ekipy?" do domu, wymusza zaległą (o tydzień) należność - dzwoniąc do windykacji z informacją - (prośbą) o opóźnieniu spłaty, wyjaśniając przyczyny opóźnienia niezależne od siebie - usłyszymy - " trzeba było nie brać kredytu, bank nie obchodzą Pani/a prywatne sprawy, proszę zapłacić do jutra w placówce bo jak nie wyślemy do PAni/a ekipę za którą zapłaci Pani/n ...... kwotę, straci Pani/n status Klienta Banku jeśli nie dokona Pan/i wpłaty natychmiast itd, itp. Wszystko to mówi chłopię ok. 20 kilku lat tonem bardzo podniesionym, grożąc, strasząc, nie dopuszczając absolutnie do słowa tego jakże "ukochanego, oczekiwanego, namawianego do wzięcia kredytu Klienta. Jednym słowem w tym banku opóźnienie ze spłatą ok. 1 tygodnia powoduje interwencję windykacji banku powodującą, że Klient (mnie zatkało), czuje się jak kryminalista z najgorszą opinią na kuli ziemskiej. Rozumiem przesłanie Banku - jest jak najbardziej uzasadnione, ale dlaczego w taki sposób? Nie polecam nikomu tego banku, serdecznie odradzam!! Jest w Polsce wiele Instytucji bankowych, (większość), która rozumie Klienta dzwoniącego i proszącego o przedłużenie terminu spłaty.