Opinia użytkownika: Brydzia
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Wracając z pracy wstąpiłam na stację Orlen zatankować gaz do mojego samochodu. Plusem tej stacji jest to, że mają niższe ceny niż w Jaworznie. Stanęłam przy dystrybutorze i zadzwoniłam po obsługę. Niestety w przeciągu minuty nikt się nie pojawił więc dzwoniłam jeszcze parokrotnie. Po długim oczekiwaniu w końcu przyszła Pani pytając mnie czy chcę zatankować gaz. To pytanie jeszcze bardziej mnie zirytowało, ponieważ to chyba jasne, że chcę zatankować gaz skoro stoję pod systrybutorem i dzwonię na obsługę. Nie daję bardzo złej oceny, ponieważ Pani przeprosiła, że musiała jeszcze klientowi wystawić rachunek. Ale sądzę, że na stacji powinna być jakaś dodatkowa obsługa, żeby klienci nie musieli aż tak długo czekać na zatankowanie gazu. Nikt przecież czasu na loterii nie wygrał.